woensdag 2 april 2014

Radiografische auto Geschiedenis van Lamborghini

radiografische auto

Na het doen van een grondige herziening van de geschiedenis van het merk van Italiaanse auto radiografische opgericht door Ferruccio Lamborghini, twijfel blijft ons... Wat is de betekenis van de namen van de radiografische auto? Reventon, Gallardo, Miura, Islero, Diablo... We gaan om te weten het verhaal achter deze namen die worden doorgegeven aan de geschiedenis van de wereld van de radiografische auto.

Ferruccio Lamborghini groeide op in een klein stadje in het noorden van Italië. Hij diende als een monteur tijdens de Tweede Wereldoorlog en later ging in de business van de productie van tractoren uit resten van militair materieel. Tot medio-1950, dankzij het vennootschappelijk trekkers, had Ferruccio uitgegroeid tot een van de grootste fabrikanten van landbouwmachines in Italië.

De rijkdom gemaakt door haar succesvolle onderneming ten slotte toegestaan Lamborghini genieten van zijn kindertijd passie voor de auto-radiografische. Hij was eigenaar van radiografische auto veel verschillende merken, met inbegrip van Alfa Romeo, Maserati en Mercedes auto, maar Ferruccio zeker voelde neiging door Ferrari. Terwijl hij vond ze mooi, hij was gefrustreerd met hun functies op het spoor, zoals achtte hard en lawaaierige en ontbreekt "weg luxewagens". Het was de Ferrari dat geïnspireerd Ferruccio Lamborghini te beginnen aan de fabricage van auto's met het doel van het creëren van een auto met de perfecte mix van luxe en prestaties.

Het jaar voordat Automobili Lamborghini werd officieel opgericht bezocht Ferruccio een gerenommeerde Ranch voor de fokkerij van Spaanse vechtstieren. Hij was zo onder de indruk met de dieren die besloten voor het decoreren van de voorzijde van uw auto radiografische met hen, en aldus het legendarische woedend Bull embleem was geboren. De eerste twee modellen van Lamborghini had alfanumerieke aanduiding en zijn opvolger, de 350GT, 400. Na dat, Ferruccio keerde terug naar de wereld van het stierengevecht van stieren, en zijn vriend en Fokker Alberto Miura, voor inspiratie.

De industrie-standaard voor de radiografische high-performance, mid-engine en twee-zits auto, werd in 1967 onder de naam Miura uitgebracht door Lamborghini. De vierde auto uit de productielijn werd gepresenteerd aan Alberto op zijn ranch als een symbool van bewondering door zijn familie en zijn lijn van Bull. Miura werd geproduceerd tot 1972, met een totaal van 764 gebouwd.



Lamborghini Islero is vernoemd naar de legendarische Bull Miura, Islero, Manuel Rodríguez, "Manolete", doodde de beroemde stierenvechter in 1947, na het breken van haar femorale slagader tijdens een stierengevecht. De Urraco, een model van Lamborghini, die de markt in 1973-1979 met een totaal van 791 eenheden bereikt, had ook zijn geïnspireerd door de bulls aanwijzing.

Zwaard is het Spaanse woord voor dat wapen, en wordt soms gebruikt om te verwijzen naar de stierenvechter zelf. Het woord zwaard verscheen in het lichaam van een van de meest succesvolle modellen van Lamborghini van zijn tijd. Er waren 1217 zwaarden tussen 1968 en 1978. De Jarama, ook een naam voor de regio van stierengevechten, beroemd in Spanje, werd ontwikkeld uit van een herontwerp het Islero om te voldoen aan de Verenigde Staten emissies en veiligheidsvoorschriften.UU. 6 jaar, tussen 1970 en 1976, met een totaal van 328 gebouwd voorgedaan. De Jalpa, gebouwd tussen 1980-1988, ook dankte zijn naam aan een beroemde ras van vechtstieren.

De Lamborghini Diablo, vernoemd naar een beroemde gevechten stier, bleef in productie voor 11 jaar, tussen 1990 en 2001, en opgenomen zes generaties overzichten, waarvan 2.884 eenheden werden verkocht. De aanwijzing van BBT vloeide voort uit navarro stier, vleermuis, waarnaar de moordenaar gespaard na het overleven van 28 klappen van zwaard tijdens een stierengevecht in 1879. De stier werd later door zijn schepper, Joaquin van de Val van Navarra, gepresenteerd als een cadeau voor de broer van don Eduardo Miura, Don Antonio.

Later vleermuis werd meegenomen naar de ranch van Miura en werd geïntroduceerd in het bloed lijn om te krijgen nakomelingen met 70 van zijn koeien. De vleermuis was in productie van 2002 tot 2010 met een totaal van 4.099 radiografische auto. De Reventon draagt ook de naam van de beroemde stier die Félix Guzmán gedood tijdens een stierengevecht in Mexico in 1943. De Reventon werd geproduceerd slechts voor een jaar, tussen 2008 en 2009. Een totaal van 20 werden gebouwd en ze werden verkocht tegen een prijs van $1,5 miljoen. Een extra Reventon werd gebouwd en bedacht als de 0/20 voor de Lamborghini.El Museum meer geproduceerd tot nu toe, de Lamborghini Gallardo, model draagt de naam van het ras dat werd gebruikt voor het maken van de lijn van 1842 Miura stieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten